Tuesday 8 March 2011

" My 1st Giveaway by Shida and Esya "

mata dapat tag daripada kawan mata
..gigiariema..
dekat situ dia suruh follow shida dan esya
mata dah buat dah semua tu
sekarang syarat dia suruh sambung perkataan di bawah:::...
-
-
-
-


saya suka buat blog kerana blog seperti diari hidup saya sendiri.
saya dapat meluahkan apa yang terbuku didalam hati saya sendiri dan
secara tidak langsung, saya akan mendapat komen positif daripada
kawan-kawan blog yang boleh menyokong saya..

5 orang yang bertuah mata tag:::::

she bop
cita budak tembam
anizyn
juliana sanafiah
nurulbadiah lai


4 comments:

gigiAriEma said...

nis mu bagi blom link entry nih dekat shida??

mata taichou said...

blom lg la weh..

mata taichou said...

bru sudah..

Shida Radzuan said...

terima kasih! terima kasih dan terima kasih! hehe ^_^ shida ucapkn kpa awk kerana sudi join GA shida ni. GudLuck for lucky draw k. salam kenal dari shida =)

 

© 2012; Mata Taichou | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger