Thursday, 9 February 2012

TUTUP MUNCUNG ANDA!

 nikmat sungguh mandi tengah2 malam buta gini
sejuk sampai limpa pun beku udah
jangan amalkan sangat sebab paling takut buta la
ha la..mandi sangat malam malam
malam malam marah la kacau dye
nak kne sumpah dgn malam malam boleh la buat

mata dah segar
otak segar
rambut segar (dah macam sayur layu dah rambut)
tangan pun segar
entry lagi la segarrrrrrrrrr 
(kita bold sikit disitu kasik gegarr!!!!)

actually malam ni mata agak down skit
so nak mandi pun dah xdak perasaan dah
towel pun dah agak down jugak tgk mata so dye xbg mandi awal
lepas dah golek golek pastu mandi, sembahyang
Alhamdulillah tenang sangat
terima kasih ya Allah

entry kali ni mata nak riak sikit
so korang tak payah nak jeles sangat la eh
lepas dah baca entry ni pulak rendahkan muncung mulut anda itu yang boleh sangkut hanger besi


FIRST

abg zikir aka Adi Putra follow I gituu





SECOND

zara aka izara aishah reply mata punya tweet



SILA JELES...!! BYE>>>

2 comments:

Rokiah Wandah said...

auww auww . . best la dia abg kir followww , fiona tweet2 plakk hehe

mata taichou said...

opppsss lupa..fiona.tutp muncung wandah..tutup..

 

© 2012; Mata Taichou | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger